Kult, Design, Photo, Erotic

2010.10.29. 11:48 Szabó Tamás

Konyha álom...álom konyha

Igen, konkrétan megálmodtam a jövő konyháját pár nappal ezelőtt. Ilyet még tuti nem csinált senki (lehet nem is fog). Az álom röviden: Olyan konyhát terveztem, aminek a front típusait egy távirányító segítségével lehetett változtatni. Egyszerűen csak megnyomtam egy gombot és az ajtó típus átalakult egyik színről/stílusról a másikra. Hoppá micsoda ötlet ugye? :) Ha megunom a konyhámat, csak nyomok egy gombot és máris új színben pompázik. (Azt hiszem túl sokat dolgozok mostanában)

Jól hangzik, de nekem, mint bútor tervezőnek ez igen komoly kihívást jelent...:) Arról nem is beszélve, hogy ha lehetne ilyet csinálni akkor magam alatt vágnám a fát, mint tervező és gyártó :)

 

Update:

Kicsit gondolkoztam a dolgon és talán úgy meglehetne csinálni, hogy valamilyen display lenne minden ajtó helyén, amit egy számítógép vezérelne és így különböző színeket tudna megjeleníteni.

Vagy... led technológia, így legalább keveset fogyasztana. Cool-tech-disco-kitchen

Ezeket nem gondolom ám komolyan :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr592407477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Folena 2010.11.08. 10:01:44

Szerintem izgalmas ötlet, de ha már technológiáról beszélünk, gondold tovább...öntisztítás is lehetne egyben...

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2010.11.08. 10:08:54

@Folena: Ez is izgalmas dolog, remélem ezt is megálmodom egyszer :)
Van egy ilyen hűtőmágnesem: "Ez egy öntisztító konyha, akkor tiszta ha ön tisztítja" :)
süti beállítások módosítása