Kult, Design, Photo, Erotic

2010.04.29. 13:05 Szabó Tamás

Nem esett messze az alma a fájától...

Címkék: film

...vagy talán egy kicsit. Jennifer Lynch-ről beszélek, Ő ugye David Lynch lánya. A jó öreg Lynchet szeretjük nagyon, szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Így bátorkodtam megnézni Jennifer Lynch legutóbbi filmjét, hogy kiderüljön tanult e valamit az apjától :) Ez a film a 2008-as Surveillance. Izgatottan kezdtem neki, nem nagyon olvastam utána, csak imdb-n néztem egy pontszámot...6,4. Sebaj, ez még nem jelent semmit. A poént nem fogom lelőni. A film nagy része eléggé eseménydúsan telik, de kicsit olyan vontatott, hogy na történjen már valami...Aztán már nagyon a végén egy hirtelen csavar menti meg a nézőt és teszi érthetővé a történetet, bár kicsit azért lehet sejteni már hamarabb is. Ami tetszett, hogy percek leforgása alatt kivilágosodik az egész...na ez nem egy David Lynches tulajdonság :) Ezért a film szerintem 1x megnézős. Azért van egy erős rész a legvégén, amin szerintem a büszke apuka is elismerően bólogathatott...:) Nekem tetszett a film, részemről egy 7es. Megfogom nézni egy régebbi filmjét is, a Dobozba zárt szerelmet, ami még kevesebb pontot kapott, viszont szerintem az is egy eléggé beteg sztorira épül.

Ha érdekel a film itt válogathatsz. Itt pedig a felirat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr731961750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása