Kult, Design, Photo, Erotic

2009.03.11. 18:35 szabot2

Balaton Sound 2009 - az első fellépők

Címkék: buli

Tavaly voltam először Balaton Soundon, ha egy szóval foglalnám össze, akkor az a "felejthetetlen" lenne :) Az emberekkel semmi baj nem volt, bár itt is több stílus képviselői szórakoznak, de én nem éreztem semmi kellemetlenséget emiatt. Az éjszaka hátralevő részét sátorban töltöttük, na nem sokat aludtunk, iszonyat hangzavar volt egyfolytában...meg persze a tusolókról se tudnék sok jót mondani, pedig a "szigetes" szervezőknek ez már nem az első, sőt nem is a második fesztivál lebonyolításuk. De a sok jó mellett ez már eltörpül, főleg, hogy már a 2009-es Soundra készülünk :) Először úgy gondoltam, hogy csak 1 napra megyünk, mivel a sátrat már kizárom, apartmant pedig szinte lehetetlen találni...De most, hogy megláttam a fellépő együttesek kezdeti listáját...háááát, nagyon elgondolkodtam a 4 napos fesztiválozáson. Na nézzük sorba. Moby: úgy hallottam, hogy DJ szett lesz tőle sajnos, ennek nem örülök, állítólag pocsék DJ. Úgy, mint tavaly Fetboy Slim...10 percig bírtam elviselni a zenék pörgetését...Akkor Kraftwerk: na őket már láttam pár éve Pesten, de most is nagyon szívesen megnézném, nagyon jók voltak. Röyksopp: nagy kedvenc, ez olyan fűben ülős sörözgetős koncert lesz, szerintem a korai órákban lesz látható. Na és a BEST, a kedvenc együttesem, szinte el sem hiszem hogy fellépnek teljes létszámban, Thievery Corporation: a leges leg loungeosabb zene a világon, a legnyugisabb, leghallgathatóbb :) Ha más nem, miattuk egy napra tuti lemegyek! A tuci-tucis DJ-ket nem említem meg, azok nem hoznak lázba :)

Szóval én megyek! És te ott leszel??

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr14996362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása