Kult, Design, Photo, Erotic

2010.03.07. 17:39 Szabó Tamás

Mit hallgattam ma? FSOB 1.2.3.4.

Címkék: zene

Nosztalgia vasárnap...jah, elérkezett ez az idő is, hogy már én is nosztalgiázok azokkal a zenékkel, amiket még régebben hallgattam. Na lényeg a lényeg, hogy ma meghallgattam a Future Sound Of Budapest vol. 1-2-3-4 lemezeket. Rákerestem, hogy mikor jelent meg az 1. album...szinte hihetetlen, de 1996-ban! 14 éve! Még emlékszem, mikor besétáltam a lemezboltba, megvettem az albumot és izgatottan siettem haza, hogy meghallgassam a magyar elektronikus zene feltörekvő művészeit. Így 14 elteltével nyugodtan kijelenthetem, hogy egy örök darab született, még mindig ugyan azt az élményt nyújtja, amit annó. Sajnos pár előadó már nem működik aktívan napjainkban, akik ezeken a lemezeken megtalálhatóak, de tudok mondani jónéhányat akik fennmaradtak: Cadik, Marcel, Anima, Titusz, Yonderboi, Anorganik, Karányi...és még egy páran. Érdemes néha visszakotorni régi mp3 gyűjteményünkbe és nem csak az új megjelenéseket várni.

Ha ismered ezeket az albumokat, de nincs meg; vagy nem ismered, de kíváncsi vagy rá, akkor innen lekaphatod mind a négyet.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr641816700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása