Kult, Design, Photo, Erotic

2009.04.16. 16:18 szabot2

Ch House

Címkék: design építészet

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr1001068980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2009.04.16. 17:09:11

cuki vasbeton monstrum, de sok szempontból problémás

akármilyen szempont is a dizájn, lépcsőt soha, de soha korlát nélkül

az étkezőasztal feletti lámpák vezetékei...jaj

abból a kádból egy élvezet lehet kiszállni, elképzelem, ahogy az ember vizes seggel kicuppantja magát a kövezetre, onnan meg elcsúszás nélkül megpróbál lábra állni

szabot2 · http://upside.blog.hu/ 2009.04.17. 09:33:57

örülnék én egy ilyen vasbeton monstrumnak...:)

amiket írtál részben igaz, de...tipikus lakberendezős szemmel nézed a dolgot. ezt a házat belül tuti belsőépítész tervezte, ők inkább jobban szeretik a kihívásokat, mint a közhelyeket...egy lebegő lépcsőt nem tud akárki létrehozni, vagy pl annak a fürdőkádnak a kialakítása se semmi, hogy a nyílás a padlóból van kivájva. tény!! hogy nem a legpraktikusabb...dehát a design az design :)
a lámpa vezetékéről meg csak annyit, manapság 10ből 7 lámpa ilyen, sztem nem is rossz...bevisz egy kis ipari fílinget :)
lépcsőkorlát...a gyereknek csak egyszer kell megtanulnia, hogy ne essen le :)
na.pont. :D

suo tempore 2009.04.17. 19:43:25

nem csak a kölyök esik ám le

én úgy vagyok vele,h a kégli legyen értem, ne én a kégliért

ruhából, cipőből sem csípem az olyat, ami kényelmetlen, nyom, feszül, izzaszt, aállandóan igazgatni kell, akadályoz a mozgásban

oké, nem vagyok a szakmám gyöngye, de részemről inkább praktikus legyen, elvégre én lakom benne, a szem minden rusnyaságot meg tud szokni, de ha valamivel csak a kínlódás van folyamatosan, na az szívás

szabot2 · http://upside.blog.hu/ 2009.04.18. 15:32:57

persze, amúgy tök igazad van. a lényeg, hogy a funkció legyen az első. egy magas lépcső nem lépcső korlát nélkül, tudom én is...de basszus, olyan jól néz így ki :))) de magamnak én se csinálnám így...kivágna az asszony :D

hogy értetted a szakmabeliséget? épületekkel foglalkozol?
süti beállítások módosítása