Kult, Design, Photo, Erotic

2010.12.12. 11:51 Szabó Tamás

Film ajánló: Szelíd motorosok

Címkék: film

Szégyellem magam, de sajnos még csak most néztem meg a Dennis Hopper rendezte Szelíd motorosok (1969) című klasszikust. Ez egy road movie, laza szereplőkkel, vagány motorokkal, gyönyörű tájakkal, különböző kultúrákkal és egy szabad felfogású élet szemlélettel. A történet röviden: Wyatt és Billy egy sikeres drog üzletet bonyolít le, így hozzájutva soksok dollárhoz. Los Angelesből el is indulnak New Orleans felé, de útjuk közben nem nézik sehol jó szemmel ezt a hippi életet, így különböző kalandokba keverednek. Szerintem ez egy csodás film, nem is értem miért halogattam idáig a dolgot. Persze minden filmet nem láthat az ember...de kíváncsi vagyok, hogy te milyen filmet ajánlanál, amire azt mondod, hogy naa ezt érdemes megnézni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr182510550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása