Kult, Design, Photo, Erotic

2010.05.20. 16:08 Szabó Tamás

Anima Sound System lemezbemutató

Címkék: buli

Május 22-én, szombaton, 21.00-tól, Budapesten, a Gödör klubban.

A lényeg, hogy miért is írok erről? Az utóbbi jó pár évben egyáltalán nem kísérem figyelemmel az Anima munkásságát, ami nem véletlen és szerintem ezzel nem is vagyok egyedül, legalábbis az én korosztályomban...A fiatalabb generáció lehet nem is tudja milyen volt az "igazi" Anima...Vagy csak nekem volt a régi Anima az "igazi"? Nem tudom. Nekem a régi stílus 1000szer jobban bejött, nem volt ennyire sláger, mint az utóbbi pár album. Vártam az új lemezt, ami most fog megjelenni Tedd a napfényt be a számba címmel. Először el se akartam hinni ezt a címet, de ez az. Aztán a következő kijelentésen döbbentem le: Az album vállaltan az Anima eddigi legpopulárisabb lemeze...Hát ennek nagyon nem örülök. A lemezt azért megfogom hallgatni, de már most rossz hangulattal indulok neki.

Update: Ha valaki szeretné meghallgatni:

Info: mr2.hu

A régi szép idők emlékére:

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr632018332

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gödör klub 2010.11.06. 16:39:42

Helyszín: 1051 Bp., Erzsébet tér Látogatás: 2010. szeptember 1. 18:20-20:30 > Az igazi neve Erzsébet téri Kulturális Központ és Park! Amolyan zseb Central Park, vagy mi. Adatlap Elé...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása