Kult, Design, Photo, Erotic

2010.05.19. 20:58 Szabó Tamás

Saját zenei szerzeményeim a múltból

Címkék: zene saját zene

Kotorásztam a fiókban és megtaláltam azt a cd lemezt, amire még 8 éve írtam ki azokat a zenéket, amiket én készítettem. Régi szép idők, különböző stílusok, szép emlékek...Kik inspiráltak? Anorganik, John B, Miraque i Myro, Yonderboi, a régi Anima...Elég sok volt a magyar példakép. Most kicsit kedvet kaptam ismét valami zenét kreálni, lehet bele is kezdek. Hallgassátok! http://soundcloud.com/szabotamas

 

Have a Nice Trip by szabotamas

Night, Coffee & Saxophone by szabotamas

Overtone by szabotamas

Pleasure by szabotamas

Slow Steps by szabotamas

Something by szabotamas

The Folk Song by szabotamas

2 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr482016457

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Google TV 2010.05.22. 09:55:02

 Tegnap off modeba voltam, de ma vissztérek, no para.  Gondolom már hallottatok róla, vagy talán nem, de a lényeg, hogy a google ott terjeszkedik ahol tud.. Nézzük csak emg, hogy eddig milye volt, a teljesség igénye nélkül. Webkereső, telefon...

Trackback: DeepHills :: Ups!de - Szabó Tamás 2010.05.20. 23:08:43

 Ups!de-on találtam a következő pár számot, amit a blog írója, Szabó Tamás követett el még pár évvel ezelött. Nekem nagyon bejött, gondoltam megosztom veletek is. Jóhír, hogy azt írta, hogy talán megint nekiáll. Én mind a 7 számot meghallgattam és...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://weinie4.blog.hu 2010.05.20. 22:54:31

nagyon bejön. Volt valami oka a kihagyásnak? Vagy csak időhiány?
Ment rá egy like :)

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2010.05.21. 08:13:22

@weinie4: Örülök, hogy tetszik :) Nem is tudom igazából miért hagytam abba, lehet hogy ez csak valami kóstolgatás féle volt, ez érződik is azon, hogy szinte az összes szám különböző stílusú. Meg persze az idő is...ez egy időigényes hobbi.
süti beállítások módosítása