Kult, Design, Photo, Erotic

2009.11.12. 09:14 Szabó Tamás

4BRO Brisztro & Disco: Beszámoló

Címkék: buli

Szombaton volt "szerencsém" ellátogatni a pár hete nyílt 4BRO-ban a párommal és kedves barátaimmal. Hát a fejembe nem egy ilyen kép alakult ki, mikor még csak az interneten néztem a helyet...Az oldalt olvasgatva egy végtelenül laza szórakozóhelyet képzeltem el, ennek ellenére sikerült megcsinálni Budapest egyik legcsilivilibb és legtrendibb szórakozóhelyét. A szervezők látszólag rajta voltak az ügyön, hogy egy kreatívabb közönséget csábítsanak ide, ez látszott a reklámfilmen is, de úgy látszik ráharapott a város...ööö...nagy sznob fiatalsága is. Egészen pontosan azok a sznob fiatalok, akik próbálnak lazának látszani és együtt ugrálni az anorexiás lányokkal a Tankcsapda egyik slágerére...Írják, hogy "ti határozzátok meg a dresscodeot"...hááát igen, az meg lett határozva elég erősen, ha ide indulsz ajánlom, hogy porold le a zakódat egy kefével. A hangulatot asszem ezzel le is festettem :) Amúgy a zenével baj nem volt, igen változatosan kevert a DJ, nem hallani gagyi hauzt, nem kiabál badarságokat a mikrofonba, ez tisztelendő. Na nézzük tovább: "nincs lehúzás és rendesen mérik a piát". Nem olcsó a pia...viszont jó drága. És lehet, hogy csak engem akartak lehúzni, de kétszer is szólnom kellett a pultosnak, hogy ugyan már rendesen adjon vissza és ne akarjon magának 2ezer ft borravalót...Ez csupán a saját véleményem, ha máshogy harangozzák be, akkor talán máshogy indulok neki én is. Nem akartam a helyet lehúzni, csupán a csalódottságomat írtam le.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr71519584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása