Kult, Design, Photo, Erotic

2009.09.05. 09:57 Szabó Tamás

Gran Torino...érdemes

Címkék: film

Igen, érdemes megnézni, szerintem az elmúlt hónap egyik legjobb filmje! A cím eléggé ki van hegyezve az autóra...szerintem a lényeg nem erről szólt, hanem az különböző népcsoportok közötti ellentétről. De azt jól bemutatja. Szerencsére nem olvastam előtte semmit a filmről, így ez a dolog nem lepett meg, inkább örültem neki.Clint Eastwood filmjeit nem szerettem régebben, szerintem ez most kicsit másabb a többitől, jót tesz neki az öregedés :) Az imdb-n 8.4-et kapott, ez is elárul valamit, ritka ott ilyen magas pontszám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr481359680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása