Kult, Design, Photo, Erotic

2009.07.17. 10:17 Szabó Tamás

Francesco Scipioni egy FAKE Polaroid fotós?

Címkék: software fotó

Hát a tegnapi cikkemet lehet hogy benéztem, mikor is arról írtam, hogy Francesco Scipioni milyen csodás képeket készít egy Polaroid fényképezőgéppel...A képek tényleg jók, de kis kutakodás után rájöttem, hogy egy képmanipuláló programmal jöttek létre...:) A poladroid.net oldalról letölthető egy kis ingyenes program, amivel tökéletes Polaroid hatású fotókat készíthetünk pillanatok alatt. Hozzáértés nem szükséges, minden elkészül automatikusan, csupán a kompozíciónak kell jónak lenni. Ettől függetlenül licitálok egy ilyen gépre a Vaterán, mert csak jobb egy hús vér géppel fotózni :)

A programot amúgy kipróbáltam és szuper lett, íme az eredmény pár saját fotóból:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bookmark and Share

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr581250993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lowphas 2009.07.17. 13:17:18

Szerintem amit te keresel, azok a lomográfok, magyarul lyukkamerák... persze lehet hogy nem, de legalább akkora móka (hanem nagyobb:) mint polaroidozni...
pl. ez tök jó kis fotóblog, ami csak ezzel foglalkozik:
lomolitosblog.blogspot.com/
itt meg be is vásárolhatsz:
www.lomography.hu/index.lomo

üdv: fighter

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2009.07.17. 13:40:00

Neem, nem azt keresem, de tényleg komoly képet lehet csinálni egy lyukkamerával is :)
Ez a blog amit írtál elég komoly, még nem láttam. Ezt a baj a blogokkal...sok jó oldal van, csak lehetetlen ismerni mindet...

waron 2009.08.10. 19:28:33

üdv!
azt szeretném megkérdezni, h neked könnyedén és rendben működött ez a polaroid program?
(tudom van ott fórum erre, de esélytelennek tűnik a válasz..vagy csak lassú)

amúgy nagyon jó ez a blog!!!

hello

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2009.08.10. 20:38:41

@waron: rendbe működött a program, arra kell figyelni, hogy mikor csinálja a képet, akkor várni kell úgy 1 percet mire elkészül, úgy mint az igazinál is. Egy kis jel lesz rajta hogy elkészült.
Amúgy mi nem sikerült? Hátha tudok segíteni.

waron 2009.08.10. 21:20:12

@Szabó Tamás:
na, odáig még el sem jutottam, mert az install már nem működik! :)
pedig azt hiszem mindent ellenőriztem, ami a gépemen(windows) múlhat!(?)
köszönöm!

waron 2009.08.11. 23:33:59

már működik :)
csak még egy kérdés: ki lehet jelölni/ választani, hogy egy adott kép melyik részét 'polaroidizálja'? vagy előre ki kell vágni?

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2009.08.12. 08:38:11

@waron: szerintem nem lehet kiválasztani, hanem ő vágja ki automatikusan négyszögletesre, tehát ez lutri, hogy neked jó lesz e úgy. nekem eddig mindig jó volt. ha esetleg levágja egy tárgy felét legalább mégjobban erősíti a polaroid hatást, néha kicsit esetlenek azok a fotók.

valakitalánvagyok 2009.08.19. 21:49:36

ezt ismeritek?
itt találtam: lomo.shoppa.hu/
elég jó.
Tök jó, h nem kell ps-ezni :)

photoszekely · http://photoszekely.hu/ 2009.11.06. 22:17:57

Nézegettem a fotó címkék alatt lévő posztokat, és most találtam erre. :) Nekem mostanában jött rám ez a Polaroid őrület, csak tényleg ne lenne olyan rohadt drága hozzá az instant film. Viszont ez a program tetszik, kipróbálom majd. Te végül vettél Polaroid gépet?

Szabó Tamás · http://upside.blog.hu/ 2009.11.06. 23:18:35

@photoszekely: Igen, vettem egy 636-os Polaroid gépet a vaterán, talán 2000 ft-ért :) És hát igen, bele a 600-as film az kemény 5000 ft volt...10 lövésre elegendő, ezért még ki se próbáltam, várom a megfelelő alkalmat...:) De már nagyon kíváncsi vagyok rá! Addig is marad ez a program :)
süti beállítások módosítása