Kult, Design, Photo, Erotic

2009.04.21. 21:58 szabot2

Mediterrano Étterem - Sopron

Címkék: design gasztro

Hétvégi kikapcsolódásunkat Sopronban töltöttük. Első este nyakunkba vettük a várost és kerestünk egy éttermet...szörnyű volt. Következő este gondoltam ügyesebb leszek és rákerestem a neten, hátha találok egy jó kis olasz éttermet a városban. Szerencsém volt, méghozzá nem is kicsi! Mondhatni még nem jártam ilyen jó étteremben, pedig már Pesten is megfordultam pár komolyabb helyen. A soproni étterem neve: Mediterrano. Az épület kívülről hatalmas, stílusát tekintve Észak-Olasz. Legfőbb érdekessége, hogy négy vendéglátó egység található benne! Ezek mind átjárhatóak és bármelyik részben ülünk, szinte mind a négy rész ételei közül válogathatunk. Az "IL Grande" az autentikus olasz konyha remekeit mutatja be. A "Toscana" részbena a vidéki olasz és magyar konyha ételeit találjuk. A "Spago" talán számomra a legkedvesebb, legszebb berendezésű. Itt is klasszikus olasz ételek fogyaszthatók, Pizza stb...A "Spago"-ban vacsoráztunk, majd ebédeltünk. A design mellett az ételek minősége is 10 pontos. Komolyan mondom, hogy kelbimbót és brokkolit ilyen természetes ízben még nem ettem! Ja és a negyedik a "Gino", ez egy kávézó. Van itt nagy terasz pergolával, este hangulatos élőzene és DJ, a pincérek hibátlanok. Szóval egy nagy gratula a tulajnak!

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr931078990

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sopron.info.hu 2009.05.09. 00:35:41

Mediterrano Étterem - SopronHétvégi kikapcsolódásunkat Sopronban töltöttük. Első este nyakunkba vettük a várost és kerestünk egy éttermet…szörnyű volt. Következő este gondoltam ügyesebb leszek és rákerestem a neten, hátha találok egy jó kis olasz ét…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suo tempore 2009.04.21. 22:01:41

hm, szimpi

az árak milyenek?

szabot2 · http://upside.blog.hu/ 2009.04.22. 14:18:31

leves 500-800 ft.
pizza kb 800-1700 ft.
ez a sült husi zöldséggel 1800 ft kb.
lasagne olyan 1300 körül.
1 db fehér száraz bor 350 ft.
madártej 750 ft.

ezeket ettük ittuk ketten, fizettem borravalóval 7000Ft-ot, de majd szét durrantunk :)
süti beállítások módosítása