Kult, Design, Photo, Erotic

2009.02.15. 17:22 szabot2

Voltunk a MUPA-s Zagar koncerten

Címkék: zene buli

Írtam régebben, hogy február 13-án lesz Zagar koncert a MUPA-ban. El is mentünk és szuper volt! Aki szereti és nem volt ott az igencsak bánhatja...A közönség érdekes volt, láttam csili-vilibe öltözött idősebb hölgyet, raszta srácokat nagy fejhallgatóval :) érdekes volt így ezt látni egy ilyen helyen. A színpad tele volt fenyőfákkal, ezt nem igazán értettem, de látványnak jó volt. Na a lényeg ugye a koncert, meg a zene és hogy ez milyen is volt: felejthetetlen!!! Leírni igazából elég nehéz, mert a zene és a vizualtechnika is különleges volt. A számok egytől egyig az első albumról -Local Broadcast- voltak, de nem eredeti állapotukban, hanem egy ilyen kísérletezős, improvizációs előadásmódban. Volt olyan szám, amit kb. a negyedénél ismertem fel...Szerencsére nem voltak túl gyors számok, ezért nem okozott gondot, hogy végig ültünk. A zenekar összes tagja nagyon profi volt végig. A látvány is hatalmas volt, jó fények, iszonyat nagy kivetítő, amin videó felvétel/animáció ment, 100%-osan összhangban a zenével, stílusában és hangulatában is. A hangulat váltakozó volt, néha elvolt művészi, néha romantikus, néha misztikus. Valamint kaptunk egy kis kortárs előadást is. 3 lány tünt fel időközönként a színpadon, érdekes jelmezben/öltözékben és valószínűleg előre megírt koreográfiát adtak elő, bár néha ez is improvizációnak tűnt. Szóval a koncert csodás és felejthetetlen volt! Egy dolgot nem értettem: a vége felé felhúzódott a nagy kivetítő vászon, feltűntek a nagy orgona sípok, amik eddig takarásba voltak, megvilágították zöld fénnyel...gondoltam magamba, tuti játszani fog rajta Zagar...de nem. Sajnos nem. De akkor miért a nagy kivilágítás? Nem értem. Pedig az tette volna fel az i-re a pontot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://upside.blog.hu/api/trackback/id/tr76944754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása